Teamtraining

Teamtrainingen van BPS zijn inspirerend, op maat gemaakt en gegarandeerd een energieke ervaring. De trainingen laten leerkrachten ervaren hoe maatschappelijk relevant  Natuur, Wetenschap en Techniekonderwijs op een voor leerlingen aansprekende wijze gegeven kan worden. In deze training gaan we lekker praktisch aan de slag en krijg je meteen een doorlopende leerlijn met meer dan 100 uitgewerkte lesideeën mee. 
Wil je deze trainingen direct combineren met een methode voor natuur en techniek? Dat kan!  

Mail voor het aanvragen van een of meerdere teamtrainingen naar Tycho Malmberg (malmberg@nibi.nl).

Enkele reacties op de trainingen:

'We hebben genoten van de vorige training. Erg inspirerend.'
Janneke Wind, Directie OBS Nieuwebrug in Ommen (2019)

Ik heb nu zelf ervaren dat de dingen die je de kinderen wilt leren vooral door het doen geleerd worden en niet door een leuk lesje en filmpje over natuur. Ik was me er niet zo bewust van dat de proefjes en onderzoeken ook mogen mislukken. Je hebt ons laten zien dat er ontzettend veel leuke dingen te ontdekken zijn, dat het zo veel zou zijn had ik niet verwacht.
Tanja Bouwhuis, leerkracht onderbouw, OBS Nieuwebrug Ommen (2019)


‘De training vind ik heel goed. Je bent praktisch bezig met al het materiaal dat je als school mag houden.’ 
Greetje Leinenga, leerkracht groep 1 en 2, CBS de Meander Groningen

‘We zijn nog maar net begonnen en je hebt mijn dag alweer gemaakt,' zegt  directeur Tom Pellis van de Nutschool in Teteringen tegen trainer Geertemarie de Gelder bij de start van de vierde training.

‘Vele verrassende momenten. Originele invalshoeken om een les te benaderen.’
Arjen van de Wetering, leerkracht groep 7 en 8, Albertusschool Loosbroek

‘Ik heb het met de kinderen in de klas gehad over onze training: zij kunnen niet wachten totdat we weer wat opdrachten in de schooltuin en kinderboerderij kunnen doen.’
Lieke van de Maasakker, leerkracht groep 5 en 6, Albertusschool Loosbroek

‘Ik kan nu op een levendige manier mijn natuurlessen geven, waarbij de kinderen actief betrokken worden bij het onderwerp. Veel beter dan leren uit een methode waarbij vooral gelezen wordt.’
Leonie van Daalen, leerkracht groep 3 en 4, CBS de Meander Groningen

Lees hier nog meer ervaringen van leerkrachten en directeuren.